8 dni by zdobyć grant

Marta Markiewicz
opublikowano: 13-06-2011, 00:00

Polski projekt kampanii edukacyjnej Fundacji Udaru Mózgu walczy o grant w ogólnoświatowym konkursie „1 milion 1 mission". Do końca internetowego głosowania zostało zaledwie 8 dni.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Kampania „I knew, I used, I live” informująca o zagrożeniach wystąpienia udaru mózgu u osób z migotaniem przedsionków, jako jedyny polski projekt, walczy o grant w wysokości 100 tys. euro.
„Jesteśmy na 18 miejscu na 184 zgłoszone projekty do konkursu. Jesteśmy w grupie 5 projektów, które są najczęściej pozytywnie komentowane” - informuje Adam Singer, jeden z pomysłodawców kampanii.

www.heartofstroke.com/fum .

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Marta Markiewicz

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.