Kampania hakowiczów w lipcu w mediach

Marta Markiewicz
opublikowano: 21-06-2011, 00:00

Wkrótce rusza kampania przygotowana przez zwycięzców IV edycji konkursu „Mam Haka ma Raka” – uczniów I LO im. Stanisława Staszica z Lublina.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
„Gdyby na początku zapewnił, że mnie zabije, pewno bym sie z nim nie związała.”- to jedno z pierwszych zdań wypowiedzianych w telewizyjnym spocie kampanii zatytułowanej „Nie każdy związek przetrwa próbę czasu. Nie wiąż się z papierosem”. Pomysłodawcami kreacji, która prezentuje historię młodej kobiety od ślubu do szpitalnego łóżka, są uczniowie I LO i. Stanisława Staszica- Kinga Witkowska, Julia Jaglewicz, Aleksandra Bodys, Karolina Tybulczuk i Agnieszka Konarzewska.

Na lipiec zaplanowano inaugurację emisji spotów m.in. w ogólnopolskich mediach oraz kinach. Kampania obejmie również wielkoformatową reklamę zewnętrzna.


Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Marta Markiewicz

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.