Polacy wiedzą jak promować transplantologię

opublikowano: 18-08-2014, 10:29

Kampania społeczna Dawca.pl zainicjowana przez Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych oraz gdańskich studentów bije rekordy popularności w społecznościowym serwisie Facebook.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna

Cztery lata działalności profilu Dawca.pl pozwoliły zgromadzić grupę ponad 177 tysięcy osób, które wspierają idee promowania transplantologii. Jak podkreślają pomysłodawcy akcji do Klubu Dawca.pl przystąpiło ponad 54 tysiące ludzi.

Paweł Klikowicz, koordynator projektu nie ukrywa, że cieszą go efekty pracy i są one powodem do dumy.

"Aktualnie korzystamy z wielu narzędzi, głównie skupiamy się na stronie internetowej oraz profilu w platgformie Facebook, jednak nie zapominamy o innych społecznościach takich jak Twitter czy Instagram"- przekonuje Paweł Klikowicz.

Twórcy kampanii przekonują, że głównym jej celem jest otwarty dialog związany z świadomym dawstwem narządów. Otwarcie zadają pytanie - czy Polacy są gotowi na pomoc drugiej osobie jeszcze za życia lub po śmierci.

Obecnie na narządy w Polsce czeka blisko 1537 osób, natomiast na rogówkę ponad 2,5 tys. pacjentów.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: MM

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.