W drugim tygodniu czerwca firmy farmaceutyczne najchętniej promowały leki przeciwbólowe i preparaty odchudzające – wynika z najnowszego badania AGB Nielsen Media Reaserch.
Ten artykuł czytasz w
ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Na czele najsilniej promowanych marek w okresie od 6 do 12 czerwca znalazł się przeciwbólowy Ibum. Na jego promocję Hasco-Lek wydał wtym czasie ponad 1,65 mln zł. Tuż za nim pod względem nakładów finansowych uplasował się Slim Coffee produkowany przez Vitadirect, którego tygodniowa promocja pochłonęła 1,58 mln zł. W czołówce znalazły się również Ibuprom US Zdrowie (nakłady reklamowe na poziomie 1,3 mln zł) oraz Aqua Slim Vitadirect (1,27 mln zł).
Wśród silnie promowanych preparatów znalazł się również Diohespan łódzkiego Aflofarmu. Na telewizyjne spoty promujące lek zawierający diosminę jego producent wydał 1,53 mln zl.