Reklama leków: sezon na urazy i alergie

opublikowano: 04-05-2012, 00:00

Producenci farmaceutyków przed majówką mocno promowali preparaty mogące okazać się niezbędne podczas wypoczynku.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
W ostatnim tygodniu kwietnia najsilniej promowaną marką był przeciwbólowy Metafen. Produkująca go starogardzka Polpharma za tygodniową emisję spotów zapłaciła ponad 3,3 mln złotych. Znacznie mniej – bo jedynie 1,79 mln zł – za promocję Loratanu Pro zapłacił Hasco-Lek. Wrocławski producent oprócz leku stosowanego w alergicznym nieżycie nosa i pokrzywce idiopatycznej, zainwestował również w telewizyjną reklamę suplementu wspomagającego walkę z cellulitem Detocell’u (koszty emisji wyceniona na 1,56 mln zł) oraz diosminy DIH (1,44 mln zł).

Trzecią najsilniej promowaną marką okazała się przeciwalergiczna Allegra Sanofi-Synthelabo. Na telewizyjne spoty podmiot odpowiedzialny wydał blisko 1,6 mln zł.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Marta Markiewicz

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.