Reklama leków: sierpień dla urody

Mart Markiewicz
opublikowano: 21-09-2010, 00:00

Belissa była najczęściej reklamowanym preparatem w sierpniowym zestawieniu Nielsen Audience Measurement. Na telewizyjną promocję swojego produktu Aflofarm wydał przeszło 6,9 mln zł.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Miejsce drugie i trzecie wśród produktów najczęściej promowanych w telewizyjnych ramówkach zajęły przeciwbólowe: Ibuprom US Pharmacia (koszt sierpniowych emisji wyceniono na 5,9 mln zł) oraz Nurofen Reckitt Benckiser (emisje za 5,66 mln zł).

W sierpniu producenci leków uznali za zasadne promowanie m.in. preparatów uspokajających i magnezowych (na promocję Neomagu i Valerinu Forte Aflofarm wydał łącznie 9,44 mln zł), ułatwiających rzucenie palenia (wartość emisji spotów Niquitinu GSK oszacowano na 3,99 mln zł) oraz pomocnych w hamowaniu biegunek (na promowanie Stoperanu US Pharmacia wydała 3,78 mln zł).

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Mart Markiewicz

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.