Ambitne plany Torfarmu

Redakcja
opublikowano: 13-03-2009, 00:00

Torfarm – jedna z największych polskich hurtowni farmaceutycznych - rozpoczyna produkcję leków bez recepty (OTC) - informuje Forbes. To początek realizacji nowej, od dawna zapowiadanej strategii.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Powołana w celu realizacji tego zamierzenia spółka Synopsis Pharma, w ciągu najbliższych kilku lat zamierza wprowadzić na rynek około 10 farmaceutyków.

Zdaniem prezesa Torfarmu Piotra Sucharskiego, pozwoli to wejść spółce do grona 50 największych firm OTC. Szukając nowych źródeł przychodów, toruńska firma w lutym br. wypuściła na rynek pierwszy preparat wzmacniający odporność organizmu (Nursea).

Torfarm, który ma 21,5 proc. hurtowego rynku leków, na promocję Nursei tylko w 2009 r. zamierza wydać 8 mln zł.

Zdaniem specjalistów, sama reklama może jednak nie wystarczyć w konkurencji z takimi gigantami jak GlaxoSmithKline czy US Pharmacia.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Redakcja

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.