Lux Med rusza z ofensywą

opublikowano: 04-09-2012, 10:20

Jesień ma być przełomowa dla Grupy Lux-Med. Spółka rozpocznie ją kampanią promocyjno-informacyjną i rebrandingiem.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna

„Pięć lat temu zapoczątkowaliśmy integrację kilku sieci medycznych. Dziś obejmujemy całość procesu opieki zdrowotnej: od diagnostyki po kompleksowe leczenie - w tym szpitalne, od podstawowej opieki medycznej po specjalistykę, oferujemy także ubezpieczenia zdrowotne, wdrażamy rozwiązania z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii” – mówi Anna Rulkiewicz, prezes Grupy Lux Med.

Przypomnijmy, że o rebrandingu spółka informowała już w maju tego roku - wówczas Anna Rulkieiwcz zapowiadała również zmniejszenie liczby marek w portfelu spółki oraz zaprezentowała nowy logotyp.

„Zdecydowaliśmy się więc na niestandardowe podejście do działań promocyjnych i informacyjnych w opiece medycznej. Tym bardziej, że koncepcja została wypracowana na bazie badań oraz wnikliwych analiz, jak pacjenci i klienci postrzegają branżę prywatnych usług medycznych” – wyjaśnia Marzena Kowalska, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Lux Med.  Przekonuje, że autentyczność przekazu stała się dla spółki kluczowa – dlatego też w kampania będzie uchylać drzwi do świata, w którym realnie pracują lekarze oraz personel Lux Med.
„Będziemy bez koloryzowania pokazywać naszą codzienność i to, jak staramy się budować bliskie relacje z pacjentami oparte na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa“ – dodaje Marzena Kowalska.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: MM

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.