Lux Med rusza z ofensywą
Jesień ma być przełomowa dla Grupy Lux-Med. Spółka rozpocznie ją kampanią promocyjno-informacyjną i rebrandingiem.
„Pięć lat temu zapoczątkowaliśmy integrację kilku sieci medycznych. Dziś obejmujemy całość procesu opieki zdrowotnej: od diagnostyki po kompleksowe leczenie - w tym szpitalne, od podstawowej opieki medycznej po specjalistykę, oferujemy także ubezpieczenia zdrowotne, wdrażamy rozwiązania z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii” – mówi Anna Rulkiewicz, prezes Grupy Lux Med.
Przypomnijmy, że o rebrandingu spółka informowała już w maju tego roku - wówczas Anna Rulkieiwcz zapowiadała również zmniejszenie liczby marek w portfelu spółki oraz zaprezentowała nowy logotyp.
„Zdecydowaliśmy się więc na niestandardowe podejście do działań promocyjnych i informacyjnych w opiece medycznej. Tym bardziej, że koncepcja została wypracowana na bazie badań oraz wnikliwych analiz, jak pacjenci i klienci postrzegają branżę prywatnych usług medycznych” – wyjaśnia Marzena Kowalska, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Lux Med. Przekonuje, że autentyczność przekazu stała się dla spółki kluczowa – dlatego też w kampania będzie uchylać drzwi do świata, w którym realnie pracują lekarze oraz personel Lux Med.
„Będziemy bez koloryzowania pokazywać naszą codzienność i to, jak staramy się budować bliskie relacje z pacjentami oparte na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa“ – dodaje Marzena Kowalska.
Źródło: Puls Medycyny
Podpis: MM