Magdalena Różczka zachęca kobiety do samobadania piersi
Magdalena Różczka została ambasadorką Braster - będzie namawiać kobiety do badania piersi bez wychodzenia z domu. Kampania, promująca urządzenie Braster, rusza w październiku.
Badanie z wykorzystaniem nowoczesnego urządzenia wykonuje się raz w miesiącu. Trwa około 10 minut, jest nieinwazyjne, bezbolesne i skuteczne, co dowiodły badania kliniczne. Urządzenie to stworzyli polscy naukowcy.

"Ćwiczę, zdrowo się odżywiam, regularnie się badam. Myślę, że jak większości współczesnych kobiet zależy mi na zdrowiu i byciu w dobrej formie. Dlatego uważam, że samodzielne badanie piersi w domu, które w dodatku daje wiarygodne wyniki, to świetne rozwiązanie. Dzięki Brasterowi możemy kontrolować swoje zdrowie w prosty, nieinwazyjny sposób. Każda kobieta powinna wyrobić w sobie nawyk badania piersi" – tłumaczy Magdalena Różczka, aktorka i ambasadorka Braster..
"Nie ma pewnych sposobów na zapobieganie rakowi – ryzyko można jedynie minimalizować, np. przez pielęgnowanie zdrowych nawyków m.in. comiesięcznego badanie piersi. Wcześnie wykryty rak jest w prawie 100 proc. wyleczalny – mówi Marcin Halicki, prezes zarządu Braster S.A. "Cieszy nas, że Magdalena Różczka, weźmie udział w kampanii. Pani Magdalena jest dla nas symbolem współczesnej kobiety. Jest świadoma, dba o swoje zdrowie, a w dodatku z powodzeniem wspiera inicjatywy ratujące zdrowie i życie. Zależy nam, aby dotrzeć do jak największej liczby kobiet i zapewnić im możliwość regularnego, samodzielnego badania piersi, które uzupełni dostępne metody diagnostyczne"
Braster to urządzenie oparte na termografii kontaktowej, która wykorzystuje technologię matryc ciekłokrystalicznych do rejestrowania obrazów ciepła wewnątrz narządu, a objawiających się na powierzchni skóry piersi. Obrazy te wysyłane są za pomocą aplikacji mobilnej do systemu automatycznej interpretacji, który je analizuje i identyfikuje cechy świadczące o zmianach w piersiach.
Źródło: Puls Medycyny
Podpis: oprac. maj