Oleofarm stawia na mobilne systemy

opublikowano: 18-05-2012, 00:00

Producent surowców farmaceutycznych i suplementów diety wdraża system Emigo stworzony przez Sagra Technology.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Mobilny system sprzedaży ma pomóc spółce w jeszcze lepszym i bardziej precyzyjnym segmentowaniu rynku, a także w zwiększeniu zasięgu i lepszym dotarciu do klienta.

„Dynamicznie rozwijające się firmy farmaceutyczne, a taką niewątpliwie jest Oleofarm, potrzebują przede wszystkim wysokiej jakości bazy, zawierającej dane pewne i aktualne. Chcą mieć także możliwość zwiększania szczegółowości istniejących danych, aby z biegiem czasu móc celniej adresować działania sprzedażowe i marketingowe oraz poprawiać wyniki. Ipocrates zapewnia firmom farmaceutycznym dokładnie to, czego potrzebują” - mówi Magdalena Sikorska-Hadowska, Account Development Manager, Sagra Technology.

Jak przyznał Dariusz Supeł, prezes Oleofarm, spółka chce dzięki nowym rozwiązaniom zwiększyć dyscyplinę przedstawicieli handlowych i jednocześnie zautomatyzować część czynności wykonywanych przez handlowców Oleofarmu.

„Narzędzia pozwolą zautomatyzować większość czynności handlowców i uporządkować zakres terytorialny ich działania, dzięki czemu jeden przedstawiciel docierać będzie do jednego klienta. Wdrażając Emigo oraz Integrę spodziewamy się lepszej kontroli poziomu zamówień oraz aktualnych stanów magazynowych. Dodatkowym efektem będzie większe uporządkowanie danych w systemie, co pozwoli nam lepiej zarządzać działami produkcji oraz dystrybucji” - uważa Dariusz Supeł.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Marta Markiewicz

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.