Razem na rzecz polskiej transplantologii
Allegro, Fundacja TVN „Nie jesteś sam", Polska Unia Medycyny Transplantacyjnej oraz sieć drogeryjna Rossmann rozpoczęły wspólną kampanię społeczną. Jej celem jest uświadamianie i przybliżanie społeczeństwu problematyki transplantologii.
"Często przeszczep równa się życie, dlatego chcemy zrobić coś pożytecznego, jeśli chodzi o edukację Polaków w tym temacie. Sprzedawane pakiety to wyraz poparcia dla akcji, deklaracja dobrej woli i chęci ratowania życia ludzkiego" – mówi Patryk Tryzubiak, PR Manager Grupy Allegro.
Do sprzedaży trafi 100 000 pakietów w cenie 5 złotych za sztukę. Całość tej kwoty zostanie przekazana na rzecz Polskiej Unii Medycyny Transplantacyjnej.
Kampanię wsparło swym wizerunkiem kilkadziesiąt osób publicznych, m.in. Jolanta Kwaśniewska, Tomasz Raczek, Otylia Jędrzejczak, Monika Olejnik, Zbigniew Wodecki oraz Piotr Najsztub.
Źródło: Puls Medycyny
Podpis: Redakcja