Razem na rzecz polskiej transplantologii

Redakcja
opublikowano: 04-05-2009, 00:00

Allegro, Fundacja TVN „Nie jesteś sam", Polska Unia Medycyny Transplantacyjnej oraz sieć drogeryjna Rossmann rozpoczęły wspólną kampanię społeczną. Jej celem jest uświadamianie i przybliżanie społeczeństwu problematyki transplantologii.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Jutro, 5 maja 2009 roku, w sklepach Rossmann oraz na stronie www.powiedztak.allegro.pl rozpocznie się sprzedaż specjalnych pakietów. Zawierać będą one silikonową bransoletkę oraz kartę oświadczenia woli. Kupujący znajdą w nim również informacje o akcji oraz o problemach polskiej transplantologii. Na bransoletce i karcie widnieć będzie hasło akcji: „Powiedz tak”.

"Często przeszczep równa się życie, dlatego chcemy zrobić coś pożytecznego, jeśli chodzi o edukację Polaków w tym temacie. Sprzedawane pakiety to wyraz poparcia dla akcji, deklaracja dobrej woli i chęci ratowania życia ludzkiego" – mówi Patryk Tryzubiak, PR Manager Grupy Allegro.

Do sprzedaży trafi 100 000 pakietów w cenie 5 złotych za sztukę. Całość tej kwoty zostanie przekazana na rzecz Polskiej Unii Medycyny Transplantacyjnej.

Kampanię wsparło swym wizerunkiem kilkadziesiąt osób publicznych, m.in. Jolanta Kwaśniewska, Tomasz Raczek, Otylia Jędrzejczak, Monika Olejnik, Zbigniew Wodecki oraz Piotr Najsztub.


Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Redakcja

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.