Reklama leków: idzie grypa?

Marta Markiewicz
opublikowano: 29-09-2010, 00:00

W reklamie telewizyjnej na dobre zaczyna się sezon na grypę i przeziębienia. W minionym tygodniu największe wydatki na spoty poniósł Johnson&Johnson; promując Sudafed - wynika z badań firmy Nielsen Audience Measurement.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Łącznie na promocję swojego preparatu J&J; wydał w minionym tygodniu na 1352 emisje kwotę 2,21 mln zł. Na drugim i trzecim miejscu uplasowały się dwa preparaty US Pharmacia- witaminowy Vigor (1123 emisje kosztowały producenta 2,09 mln zł) oraz Gripex (1103 emisje za kwotę 2,07 mln zł).

W pierwszej dziesiątce najczęściej promowanych preparatów znalazły się również stosowane przeciwbólowo i przeciwprzeziębieniowo - Ibum (Hasco-Lek), Acc Max (Sandoz), Septolete (Krka) oraz Ibalgin Maxi (Zentiva Polska).

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Marta Markiewicz

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.