Reklama leków: ofensywa US Pharmacia

Marta Markiewicz
opublikowano: 29-11-2010, 00:00

US Pharmacia, producent leków OTC mocno reklamuje swoje marki. W trzecim tygodniu listopada na telewizyjną promocję czterech flagowych produktów (Apap, Grupiex, Ibuprom, Acatar) firma wydała 12,97 mln zł – wynika z najnowszych badań firmy Nielsen Audience Measurement.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Najsilniej promowanymi lekami okazały się Apap (4,3 mln zł za 1890 emisji), Gripex (3,77 mln zł za 1374 emisji) oraz Ibuprom (2,85 mln zł za 828 emisji). Czwartym co do wysokości nakładów okazał się Nurofen produkowany przez Reckitt Benckiser, na którego promocję w telewizyjnych blokach reklamowych, koncern wydał 2,62 mln zł.

W pierwszej dziesiątce najmocniej reklamowanych preparatów znalazły się również preparaty Hasco-Lek: suplement diety Blumag Jedyny (2,26 mln zł za 1020 emisji) oraz Ibum (2,00 mln zł za 953 emisji).

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Marta Markiewicz

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.