Reklama leków: rusza sezon przeziębień

Marta Markiewicz
opublikowano: 15-09-2010, 00:00

W reklamie telewizyjnej leków rozpoczyna się sezon na przeziębienia. Dlatego w drugim tygodniu września na liście leków najczęściej reklamowanych na szklanym ekranie królowały środki przeciwbólowe i leki stosowane w przeziębieniu.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
W pierwszej trójce preparatów, za których promocję firmy zapłaciły najwięcej, znalazły się Ibuprom i Gripex oraz Nurofen. US Pharmacia wydała 3,24 mln zł za emisję spotów Ibupromu oraz 2,54 mln zł za reklamy Gripexu. Nakłady Reckitt Benckiser na promocję telewizyjną Nurofenu wyniosły 3,10 mln zł.

Za emisję spotów Rutinoscorbinu, Ibumu i Urinalu ich producenci – GlaxoSmithKline, Hasco-Lek i Walmark - wydali po ponad 1,5 mln zł.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Marta Markiewicz

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.