Walentynkowe koce Paprocki&Brzozowski wspierają ideę dawstwa szpiku
Sieć sklepów Biedronka i duet znanych projektantów Paprocki&Brzozowski połączyli siły, aby stworzyć produkt, który ma na celu wsparcie szczytnego celu, jakim jest idea dawstwa szpiku. Przygotowany produkt oraz związana z nim informacja ma zwrócić uwagę Polaków na problem osób chorych na nowotwory krwi.
Podjęcie współpracy sieci sklepów Biedronka z projektantami Marcinem Paprockim i Mariuszem Brzozowskim ma na celu wsparcie działalności Fundacji DKMS. Biedronka, oprócz przekazania Fundacji 100 tys. zł na rejestrację i badanie potencjalnych dawców, we współpracy z projektantami, przygotowała cztery oryginalne koce w romantyczne wzory. Projektanci czuwali zarówno nad wyborem wzorów, jak i produkcją koców. Są one nie tylko propozycją na walentynkowy prezent, który „pozwoli otulić bliskich miłością i ciepłem”, ale przede wszystkim są pretekstem do budowania świadomości klientów na temat znaczenia dawstwa szpiku dla chorych, poszukujących swojego bliźniaka genetycznego.
Walentynkowe koce posiadają etykietę, na której znajduje się informacja odwołująca do strony internetowej DKMS, za pomocą której klienci mogą dowiedzieć się, jak wygląda proces rejestracji.
Źródło: Puls Medycyny
Podpis: mw