Apteka w zasięgu kliknięcia
Sieć www to najtańszy i najprostszy sposób dotarcia z informacją o naszej aptece do potencjalnego klienta i to wcale niekoniecznie takiego, który chciałby kupować leki w przestrzeni wirtualnej.
Jej strona została stworzona przed trzema laty. Chociaż w rozwoju Internetu to bardzo długo, nadal prezentuje się nowocześnie. Stonowana kolorystyka, pozbawiona zbędnych elementów grafika oraz treść przejrzyście podzielona na pięć działów powoduje, że strona jest niezwykle przyjazna użytkownikowi.
"Na tworzeniu stron internetowych trzeba się znać. Jeśli to ma być dobra wizytówka naszej firmy, to powinna być przygotowana przez osobę lub firmę, która się na tym naprawdę zna. Planuję wkrótce zmienić stronę internetową apteki, więc orientowałem się w cenach, które średnio wynoszą obecnie 1-2 tysiące złotych za naprawdę profesjonalną stronę. To chyba nie są duże koszty - mówi Rafał Myrta. - Aktualizacje strony internetowej można dokonywać za pośrednictwem informatyka, ale również samemu, gdy nasza strona została oparta na CMS (Content Management System), czyli systemie zarządzania treścią. Mianem tym określa się aplikacje pozwalające na łatwe utworzenie oraz późniejszą aktualizację i rozbudowę serwisu przez osoby, które się na tym po prostu nie znają". Jego zdaniem, cztery tysiące miesięcznie unikalnych odsłon dla apteki osiedlowej i około 10 zapytań dziennie zadawanych ze strony to dobry wynik.
Źródło: Puls Medycyny
Podpis: Marcin Murmyło