Pharma Sales Forum
10 - 11 września 2015 r.,Hotel LORD, Warszawa, Al. Krakowska 218
Sprzedaż Leków Pod kontrolą! Pod takim Hasłem organizatorzy pragną zaprosić wszystkich trade-twórczych inspi-ratorów do udziału w jednym z najważniejszych wydarzeń w branży. Pharma Sales Forum 2015 to przede wszystkim wymiana doświadczeń, inspiracja oraz wnioski w oparciu o rygorystyczne zapisy prawa!

A jak wiadomo to „Prawo i Marketing czyni Receptę na sukces!” Głównymi aspektami tegorocznej edycji będzie współpraca działów sprzedaży i marketingu, współpraca sieci z producentami, marki własne, analizy transakcyjne z zespołem sprzedażowym oraz aspekty prawne wpływające na sprzedaż.
Nie zabraknie również dywagacji oraz dobrych praktyk marketingu farmaceutycznego w sieciach aptek oraz warsztatów praktycznych w zakresie zarządzania siecią w efektywny sposób. Konferencję uwiecznią również tematy rozstrzygania sporów oraz negocjacji.
W części wieczornej z kolei sprawdzimy na ile uczestnicy przyswoili zdobytą wiedzę Podczas Pharma Sales Community Night – gdzie nie zabraknie również kolacji oraz atrakcji dodatkowych!
Dla kogo Pharma Sales Forum 2015?
-Właścicieli Sieci Aptek
- Trade Marketing Managerów
- Product Managerów
- Dyrektorów Sprzedaży
- Dyrektorów i Kierowników Działów:
Marketingu, Promocji, Handlu, Rx, Działów Prawnych
Zakres tematyczny m.in.:
- Oczekiwania sieci aptek wobec producentów leków
- W jaki sposób technologia pozwoli mi zoptymalizować koszty oraz zwiększyć przychody
ze sprzedaży? Praktyczne zastosowanie oprogramowania czynnikiem wpływającym na sprzedaż
- Gdy w sieci pojawia się inspektor. Sieć aptek pod kontrolą! W jaki sposób bronić się przed organem kontrolnym?
- Nowe wymogi w zakresie monitorowania oryginalności i dostępności leków. Implementacja
dyrektywy fałszywkowej oraz ostatnia nowela antywywozowa prawa farmaceutycznego.
- Lekarstwo na podatki – skoro nie możemy zwiększyć obrotów – po prostu zmniejszmy obciąże-nia wobec niektórych organów
- Wykorzystanie e-narzędzi internetowych do wzmocnienia sprzedaży firm farmaceutycznych
- Marka własna w sieci! Chwilowy trend czy nadchodząca konieczność?
eMarketing Sieci Aptek oraz Apteki internetowej. Na co zwracać szczególną uwagę?
- RX, Suplementy oraz OTC – Efektywna i skuteczna ochrona znaku towarowego receptą na
sukces
- Mystery Shopper w branży farmacji. Jedno narzędzie – wiele korzyści!
- Skuteczne zarządzanie działem sprzedaży – Followers and the leaders
- Category Managment – Jak podnieść rentowność sieci?
Informacje o opłatach:
Pierwszych 100 miejsc – UDZIAŁ BEZPŁATNY
Udział obejmuje:
- Materiały W formie Papierowej i Elektronicznej
- 1 lunch
- Udział w bankiecie – Szczegółowy Program Niebawem
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z Katarzyną Mech – Kierownikiem Działu Konferencji pod numer 506-378-561 lub na adres mailowy [email protected]
Zapraszamy do odwiedzenia Naszej strony internetowej: www.dmpgroup.pl
Źródło: Puls Medycyny
Podpis: a.falba