Ponad 100 tys. uczestników programu Senior
Już 2020 aptek współpracuje z PGF-em w ramach programu partnerskiego i franczyzy. Spółka zapowiada dalszą rozbudowę sieci z logo Dbam o Zdrowie. PGF liczy też na powiększenie grona uczestników programów Senior i finalizuje prace nad uatrakcyjnieniem i rozszerzeniem grupy docelowej programu Mama i Maleństwo.
PGF zapowiada także nową odsłonę programu Mama i Maleństwo. Dobiegają końca prace nad jego uatrakcyjnieniem i rozszerzeniem grupy docelowej. Obecnie uczestniczki programu otrzymują kartę dającą dostęp do promocji i rabatów na wybrane produkty z trzech kategorii: pielęgnacja, zdrowie i kosmetyki. Poza tym okresie pierwszych trzech miesięcy od przekazania karty mamy otrzymują w prezencie 100 zł do wykorzystania, jako 20 proc. dofinansowanie na cały asortyment dostępny w aptekach Dbam o Zdrowie.
Od lutego do maja liczba aptek DOZ wzrosła z 2000 do 2020. Jacek Szwajcowski zapowiada, że PGF będzie starał się pozyskać kolejne placówki zarówno do programu partnerskiego, jak i do sieci franczyzowej.
Pierwszy kwartał 2010 roku PGF zakończył zyskiem 14 mln zł. Jego przychody w tym okresie sięgnęły blisko 1,4 mld zł. Zdaniem zarządu spółki pierwszy kwartał 2010 roku przyniósł spadek dynamiki rynku aptecznego. O ile dotychczas branża rozwijała się - w ciągu pierwszych trzech miesięcy roku - w tempie 8-9 proc., to w bieżącym roku było to niewiele ponad 1 proc. „Długa i mroźna zima ograniczyła liczbę zachorowań, a w konsekwencji doprowadziła do spadku zapotrzebowanya na leki”- ocenia Jacek Szwajcowski. Mimo to spółka podtrzymuje prognozę przekroczenia 6 mld zł sprzedaży w 2010 roku.
Źródło: Puls Medycyny
Podpis: Redakcja