Reklama leków: ofensywa przeciw bólowi i grypie

Marta Markiewicz
opublikowano: 13-10-2010, 00:00

W pierwszym tygodniu października koncerny farmaceutyczne postawiły na promocję leków stosowanych w bólu, przeziębieniach i grypie. Najsilniej reklamowanymi markami okazały się Ibuprom i Gripex US Pharmacia – wynika z najnowszych badań firmy Nielsen Audience Measurement.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Na tygodniową promocję dwóch swoich produktów w telewizyjnych ramówkach US Pharmacia wydała przeszło 5,3 mln zł. Na trzecim miejscu pod względem nakładów na reklamę TV uplasował się Nurofen Reckitt Benckiser – na jego spoty reklamowe producent przeznaczył 2,04 mln zł.

Wśród najczęściej prezentowanych spotów na pierwszym miejscu znalazły się reklamy preparatu Rutinoscorbin firmy GSK, które pojawiły się na ekranach telewizorów 1408 razy. Tuż za nim z 1336 emisjami uplasowała się Rutinacea Aflofarmu. Kampania telewizyjna kosztowała w przypadku Rutinoscorbinu 1,77 mln zł, a preparatu Rutinacea – 1,81 mln zł.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Marta Markiewicz

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.