Firma farmaceutyczna US Pharmacia zmienia strukturę organizacyjną działów sprzedaży i marketingu.
Ten artykuł czytasz w
ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Zarząd i rada nadzorcza US Pharmacia zdecydowały o utworzeniu stanowiska dyrektora sprzedaży, które objął Paweł Tomczak (na zdjęciu), dotychczas odpowiedzialny za marketing produktów przeciwprzeziębienowych i witaminowych tej firmy. Teraz najważniejszym jego zadaniem będzie koordynowanie sprzedaży oraz marketingu i logistyki. "Dla mnie, jako osoby pochodzącej z dużego koncernu międzynarodowego, szczególne znaczenie ma wolność stategiczna marketingowców. Całość strategii oraz marketing mix istniejących oraz nowych marek jest tworzona przez nas, tu w Polsce. Jest to rzecz w obecnym, bardzo zglobalizowanym świecie rzadko spotykana i bardzo cenna" - mówi Paweł Tomczak. W US Pharmacia wydzielono też dział gastryczno-naturalno-witaminowy, którego szefem została Anna Wojtaszewska oraz dział przeciwbólowo-przeziębieniowy, którym kierować będzie Mateusz Lesiński.