Rewolucja w US Pharmacia

Marta Koton-Czarnecka
opublikowano: 05-12-2007, 00:00

Firma farmaceutyczna US Pharmacia zmienia strukturę organizacyjną działów sprzedaży i marketingu.

Ten artykuł czytasz w ramach płatnej subskrypcji. Twoja prenumerata jest aktywna
Zarząd i rada nadzorcza US Pharmacia zdecydowały o utworzeniu stanowiska dyrektora sprzedaży, które objął Paweł Tomczak (na zdjęciu), dotychczas odpowiedzialny za marketing produktów przeciwprzeziębienowych i witaminowych tej firmy. Teraz najważniejszym jego zadaniem będzie koordynowanie sprzedaży oraz marketingu i logistyki. "Dla mnie, jako osoby pochodzącej z dużego koncernu międzynarodowego, szczególne znaczenie ma wolność stategiczna marketingowców. Całość strategii oraz marketing mix istniejących oraz nowych marek jest tworzona przez nas, tu w Polsce. Jest to rzecz w obecnym, bardzo zglobalizowanym świecie rzadko spotykana i bardzo cenna" - mówi Paweł Tomczak. W US Pharmacia wydzielono też dział gastryczno-naturalno-witaminowy, którego szefem została Anna Wojtaszewska oraz dział przeciwbólowo-przeziębieniowy, którym kierować będzie Mateusz Lesiński.

Źródło: Puls Medycyny

Podpis: Marta Koton-Czarnecka

Najważniejsze dzisiaj
× Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.